God morgon..

BÖÖHÖÖ.. Idag ville jag inte vakna.. Dags o jobba för ovanlighetens skull. Ibland undrar jag varför människor inte bara kan vara trevliga när de kommer fram till kassan. Jag ler och säger hej då kan man väl få ett hej tillbaka?
Ok, alla kan ha dåliga dagar men ett hej skadar inte.

Vaknade med solen i ögonen och det är ju en bra början.:D
Nu ska man göra sig iorning och sedan dra ut..:D

och för att en person ÄLSKAR att höra sitt eget namn (ironi) så gör jag såhär:

Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael, Mikael... God morgon gubben..:D

Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0