God morgon...

jag måste nog vara världens sämsta bloggare men jag har oftast ine ork. Jobbar som en idiot. Äntligen en dag ledigt efter 9 dagars arbete... Händer en del.  Jobbar, sover, drömmer mardrömmar, äter ibland när jag får tid. Och varje morgon vill jag gör såhär:


Som alla vet så har jag skapligt svårt för kärlek. Träffar alltid fel och om jag träffar en snäll kille som gillar mig så lyckas jag på något sätt att skjuta honom ifrån mig.
Hoppas inte det händer denna gången. Jag har dejtat Mikael i några månader. Super snäll, go och söt kille. Han gör verkligen allt för mig och behandlar mig med respekt..:D  *GLAD*
Kan inte träffa en bättre kille än han..:D Som det ser ut nu så kommer jag närmare Sthlm snart och närmare honom...*pik* Säger inget mer som det är nu....:D

Tycker om dig massor även om jag har svårt att visa det fullt ut...<3

Har gått hos min psykolog några gånger nu och börjat lista ut massssssssa saker. Tog ett stort steg och berättade til mamma om mitt "problem" och jag blev glatt överraskade kan man ju säga.
Saknar min familj, mina vänner och min habibi förstås...


PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Micke

hehe, Mikael... Vad har jag sagt om det?

Saknar dig otroligt mycket!!

Kyssar // Din M

2009-04-10 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0