ALDRIG MER!!!!

Jag säger bara en sak: OMFG.
Jag va helt död igår.
Om ní undrar vart jag har tagit vägen så ligger det till såhär.
I tisdagsmorgon när jag kom hem efter jobbet slocknade jag på en gång.
Stängde av väckarklockan och det leder till att jag vaknar av panik.
Klockan 16.30. Ahhh, jag ska ju träffa Gela.
Sminkar mig och packar snabbt vad jag ska ha med mig.
Vi har en super kväll. Hon bjuder på kyckling, potatis och massa grönsaker som varit ungen.
Kollade på Män som hatar kvinnor. Varför har jag väntat så länge för att se den.
SJUKT bra ju.
Jag nanande kvar där.
Vaknade vid 11.00.
Kom hem vid 16.00 (Tar 1 h 20 min hem) onsdag ochduschade, lagade mat, kollade på biggerst loser finalen och packade ner det som skulle med till jobber.
Jobbade från 19.30-07.00 (vaken natt), HELT slut på morgonen, åkte pendel till stan och gick på kurs från 9.30 -17.30.
Som ni se med enkel matte har jag då varit vaken 30,5 h när kursen slutar.
Jag skojar inte när jag säger att kursen va intressant men inte ens 7 koppar kaffe, en 50 cl cola och en redbull hjälpte inte. För sista 3 timmarna va jag nära att ramla ner från stolen, satt och höll i bordet hårt.
Kom hem vid 18.30.
ALDRIG MER som sagt.
Jag ska kolla mitt schema ORDENTLIGT. Mina två jobb ska aldrig få krocka såhär igen.

Detta är varför jag inte skrivt på 3 dygn.

Ska åka till jobbet idag vid 12.

Pusssar<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0