Camshow!!!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAAAA....
Loggade in på msn och heltplötsligt skrev en person på min msn jag inte ens viste att jag hade.
Min msn blev hackad för ca 3 år sen och tror att den personen som gjorde det måste lagt till honom då.
Jag tänker inte censurara namnet..:D
Trodde jag skulle dö av skratt..
Ni måste se detta....:D

Jimmy säger:

fin bild

HonUtanNamn säger:

 

tack

Jimmy säger:

du vill du tjäna mkt pengar?

HonUtanNamn säger:

 

va????

Jimmy säger:

aa.. finns grymma pengar å tjäna med hjälp av webcam

typ 1000kr timmen

vet tjejer som drar in typ 30 000kr i månaden

HonUtanNamn säger:

 

Nämen gud va kul för dem...

Jimmy säger:

är inte du nyfiken?

HonUtanNamn säger:

Är du dum???

Jimmy säger:

nee.. asså det e betalning i förskott och ansiktet behöver inte ens visas

HonUtanNamn säger:

 

jaha... nämen gud va kul för dem

 

borsätt för en sak. jag behöver inte så mycket uppmärksamhet, jag är inget runkobjekt, jag tänker inte "hora" ut mig på det viset, jag har ett jobb utan att jag behöver klä av mig för att få lön, pengar är inte allt...

Jimmy säger:

nej sant men det är ju inte helt naket .. men aja

har du någon mer bild på dig?

 


HonUtanNamn säger:
          HAHAHAHAHAHAA, du skojar med mig va??????



Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig.. Det blev helt tyst efter den sista kommentaren.
Tror han att man är dum i huvudet?
Skulle jag skicka en bild på mig efter det han skrev? ÖHHHHHH.... nej.. hahaha

PATETISKT...

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0