En perfekt dag...

....att jobba på.
Ingen sol så lågt ögat kan nå.
Fick mig lite sömn i natt ändå.
Tror jag somnade vid 4.00 någon gång och klockan ringde och väckte mig kl 11.00.
Det är inte illa de.

Om två dagar kommer brorsan. Jag vet att jag tjatar mycket om det men jag saknar min familj.
Hatar att vara så långt borta från dem hela tiden.
En bra sak är att syrran skulle fira jul i Akalla men de två huliganerna och gubben.
Om jag har tur stannar dem till den 27 dec så hinner jag träffa dem.
Jobbar ju som sagt hela julen så..
Brorsan hinner i alla fall träffa dem om han vill åka till Akalla själv men det ska nog inte bara nått problem.

God morgon igen.
Nu ska jag återgå till sminkningen och Californication.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0