Sååå fel.

Lillebror kollade upp killen jag hade på klippen i förra inlägget och han konstaterade att det inte var han i alla fall utan snubben hade bara samma namn och dem va väldigt lika så jag kan fortsätta skratta åt honom.:D

Har precis ätit en nam nam frukost. Ägg och bacon. Haha, jag vet, inte den nyttigaste frukosten men jag har fått pippi på bacon. Till "dessert" blir det två klementiner.

Ska snart iväg till jobbet.
Vi ska ha en liten 20-årsfest.:D Ska bli kul.
Hehe, kollade igenom mitt schema igår kväll.
Ihhhh, har en kul vecka framför mig.
Jag slutar kl. 07.00 på torsdagmorgon och kl.9.30 ska jag var på kurs. Blir inge sömn för mig fören vid 19.00.
Som tur är kan jag sova ända till 11.00 på fredag.:D

Hehe, snart är det min födelsedag och sen kommer Hunget och hälsar på.:D

Nu ska jag göra mig lite fin.:D

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0