sol och snö.

God morgon alla morgonmänniskor.
Solen har varit vaken ett tag här och jag kan inte sova bort hela dagen när det är så fint ute.
Funderar på om man ska ta en lite promenad.
Det ända som håller mig kvar inne är att det blåser rejelt.
Men det är ju så fint.:D

Igår va de mysigt. Killen och jag gick på en lite promenad i snön.
Min kille är en person som VÄGRAR gå ut och gå om man inte ska till affären eller liknande.
Jag vart överlycklig att han följde med ut.
Jag gillar promenader men det är inte kul att gå själv.

HUNG!!!
Ja, han kommer hit om bara fyra dagar. JAAA!!!!
Vad kul. Jaaaaaaa..:D

Nu ska jag sittar och skriva lite på msn och sen står "Californication" högt på agendan.
Sista lediga dagen innan en jobbperjod på 4 dagar sätter igång.


Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0