sömnlösa nätter

Som vanligt är jag vaken sent på natten.
Min kropp är helt utslagen och mitt huvud bråkar som vanligt.
J*vla huvudvärk.
Ingen ro alls i mitt i själen.
Blir en jobbig dag imorgon på jobbet.
Har sjuk press på mig.
Känns som jag jobbar hela tiden men ändå så är det inte tillräckligt.
Jag får skuldkänslor om jag säger nej till ett arbetspass även om jag har jobbar 24 timmar i streck.
Är jag helt blåst?
Halvligger i sängen nu och tänker lite (som vanligt).

Brorsan kommer hit om 2 dagar nu. Ska bli kul.

Ja, nu då... bla bla bla bla.
Jag kan inte skriva något intressant för fem öre just nu efter som jag igentligen är skit trött (men kan inte sova).
Kan ju alltid försöka sova (lycka till Maria.)

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0