Sväng till city.

Har haft min måndagmorgon med serier, tråkigt att de flesta serier har tagit jullov.
Resten av morgonen har gått ut på att räkna ut min inkomst för december, januari och februari.
Har även börjat fundera över skolan.
Som det ser ut nu har jag många timmar framöver och det verkar bara kunna bli flera.
Är det rätt tid att börja plugga när jag börjar få en bra ekonomi eller ska jag jobba ett tag innan jag sätter igång.
Ihh, vet inte hur jag ska göra.
Har ju inte fått besked från skolan ännu och scheman för januari har redan kommit på ena jobbet och det andra jobbet behöver beskedd över vilka arbetspass jag kan ta i januari.
Jag behöver ju inte skjuta upp pluggandet mer än till hösten.
Kan vara bra att ha ett klart jobb till sommaren med.
Jag har lite att fundera över.

Ja, det jag i allafall hade tänkt att göra idag är att dra in till stan och fönstershoppa.
Kolla vad man kan inhandla under mellandagarna.
En fördel med att bo långt borta från sin familj och släkt är att man kan shoppa efter jul och ge julklapparna senare (och en och annan julklapp till mig själv).
En person ska jag kolla efter julklapp redan nu och det är till min honey bunny.:D

Jag ska även se om jag hittar tredje och fjärde boken i serien House of night som är till mig själv.
Min födelsedagspresent till mig.:D

Jaja, nog med snack.
Jag lägger nog upp ett och annat kort på vad jag hittar.:D

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0