Sveket.

Ahhh, Jag läste klart andra boken i serien "House of night" för två nätter sen.
Tänkte att jag skulle köpa den tjedje på en gång efter jag va klar men NÄÄÄ.
Den finns bara på engelska och jag vill inte ha en bokserie som pendlar mellan engelska och svenska.
Svenska verisonen kommer ut i mars 2010. Hur ska jag orka vänta??:D
Inte nog med att jag är otålig så va slutet på andra boken så bra.

Sveket:
"Zoey har lyckats bosätta sig på House of Night och komma till rätta med det stora befogenheter Gudinnan Nyx har gett henne. Precis som hon anser slutligen att hon tillhör, det otänkbara händer: mänskliga tonåringar dödas, och alla bevis pekar på House of Night. Även fara stjälkar av människor från Zoey gamla liv, börjar hon att inse att mycket makt som gör henne så speciell kan också hota dem hon älskar."
(handligen är tagen från
House of nights hemsida)


Jag rekommenderar att börja läsa denna serien om du är en person som jag som ÄLSKAR när historien tar slut.
Hittills är det sex stycken böker ute på marknaden men det kommer komma ut upp till 12 stycken.

Pussar


Kommentarer
Postat av: Hung

Jag visste inte att du läst den norska boken "House og nights" hehe /broo broo

2009-12-12 @ 00:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0