Weird..

Förvirrad.
Sjukt förvirrad.
Vaknade vid 5.40 och hade en konstig känsla i huvudet och min kropp.
Obehag tror jag det är, som om något är fel.
Förstår ni vad jag menar?
Mår illa, väldigt illa.
Känns som allt håller på att vändas in och ut.
Kanske bara är p.g.a. mina konstiga drömmar under natten och brist på apptit de senaste dagarna.
Det gör ont.
Jag har konstant huvudvärk, hungerkänslan tar semester och drar iväg sen kommer den tillbaka som aldrig förr och inte nog med det så har jag börjat får blåmärken överallt.

Tror jag behöver mer sömn.
Har inte sovit ordentligt på över 1 vecka nu.
4-5 timmars sömn per natt kan inte vara bra för kroppen.

Haha, läste precis mitt horoskop.

På ett ställe står det att jag kanske borde investera i säkra fonder och på andra står det att jag inte ska äventyra med min ekonomi. Hmm, säger inte det emot lite?

Bla bla bla.
God morgon på er förresten.
Fröken positiv.:D

Nej, nu ska jag sätta på tea, lägga en ansiktsmask, ta ett fotbad och ta hand om mig själv.

Pussar<3


Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0