En kall ensam dag på landet.

Nu sitter jag inne i de lilla huset. Har packat upp lite kläder så jag slipper att leta i sopsäckar varje gång jag ska ha kläder.
Det är så mycket saker här inne att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har flyttat runt på lite så nu är det inte lika trångt. Rummet består av en öppen spis, MIn stora säng och min tv och MASSSSSSSSSA kartonger och sopsäckar.

Mikael åkte till jobbet tidigt imorse och jag tycker så synd om honom. Jag är inte van vid att somna tidigt med tanke på att jag har haft ett kvällsjobb i 1 år nu. Inte lätt att vända om. Oavsett hur tyst jag fösrökte vara inatt så lyckades jag nog väcka honom några gånger. Ser framför mig hur han står på jobbet och somnar med en svets i handen. Stackaren.

Usch, en annan person som har några jobbiga veckor framför sig är min syster.  Hon fick en son i torsdags och det va inte så bra med honom. Han har gomspalt och ett hjärtfel. Igår var läkarna va tvugna att skicka han med helikopter igår kväll till Lund. Hoppas det går bättre idag.
Så jag åker nog till Västervik direkt efter flytten och hjälper henne med Ludwig och Gustav. Något måste man ju hjälpa till med och jag hjäloer henne med det jag kan.

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0