Heros...

Gud va länge sen det va jag såg de senast. Satt och kollade på det före nyårsskiftet och slutade se 3 avsnitt innan sesong 1 slutade.
Hela dagen har jag tittat igenom massa avsnitt. Något måste man ju underhålla sig med när man är ensam ute i skogen (utan bil/lörkort för att kunna ta sig någon stanns) medan killen är på jobbet.

Älskar serier men jag är ingen person som kollar på ett avsnitt och väntar en hel vecka innan det kommer ett nytt. Väntar hellre tills jag kan kolla igenom en hel sesong i streck.:D

Har fått sova länge idag. Eller länge och länge beror väl på hur man ser de. Har inte sovit mer än 5 timmar per natt om jag har tur men i natt fick jag äntligen sova 9 timmar.

Ringde till telenor och fixade mig en tilläggstjänst till mitt abonnemang så jag kan ringa grattis till telenor mobiler och fick mitt tele2 kontantkort igår. Så nu kan jag i allafall ringa telenor- och tele2 mobiler gratis. Bästa man kunde göra av situationen för att kunna komma billigt undan.:D

Imorgon hade jag tänkt och se om det fanns någon möjlighet att åka in till stan på ett eller annat sätt. Gå och kolla i butiker, träffa någon vän om de inte jobbar och senare sätta mig på ett café, ta mig en latte.

Nej, nu kallar Heros på mig.

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0