Nya lägenheten..:D

har æntligen efter många om och men fått lægenhet. Jag och bebis fick 1:a hands kontrakt i ett rætt nytt lægenhetshus i Mærsta. En bra bit utanfør Sthlm men ændå tillræckligt næra.:D
En 2:A på 64 kvm. Vældigt cool planløsning tyckte jag.

Får inte flytta in føren 1/8 så får bo hos bebis førældrar i 15 dagar.
jag ska åka runt och hælsa på familjen en svæng under tiden.

Ska ringa till skolan i mærsta och kolla om det finns någon restplats inom omvårdnad i høst.
Har ju planer på att bli sjukskøterska och behøver lite mer æmnen. Hoppas..

Så hær mycket har jag att visa angående lægenheten..



Pussssar<3

Kommentarer
Postat av: Jim

Den ser helt klart mycket härlig ut den lägenheten! Bara att gratulera! :D



kramar ifrån en som ser fram du kommer till Sverige igen

2009-07-06 @ 14:32:52
URL: http://www.highheels.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0