Gud så mycket saker..

Jag har varit helt off när de gäller internet, msn och bloggen.Jobbar så mycket..
Har fått 100 % på jobbet men jag jobbar mer än så.
På en vecka så jobbar jag 6-7 dagar. Lovar er att det är sjukt påfrestande för kroppen.

På fredag ska jag träffa tant psykolog för första gången. SJUKT nervös men ska bli kul. Har så mycket skit jag måste få ur mig.

Vt inte om jag skulle skatta eller bli förbanad när jag kollade min blogg idag. Fick en kommentar som gjorde mig sjukt förbanad. Nej, den va inte elak eller stötande. Det va fel person som skrev dock. Trodde vi hade sagt upp all kontakt. Fattar inte hur han lyckas hitta mig hela tiden.. Jaja, det är inte viktigt...

Jag vill inte öppna mig för mycket när det gäller kärlek och ja nämner inga namn. Men jag tycker om en person väldigt mycket. Vill inte säga mer. Jag tänker ligga lågt... 15 dagar kvar...:)

Min syster är gravid... Tror hon är i 30 veckan nu. ne michelle skulle de bli.:D

Och min underbara kuxxxina är gravid... Du ska bli en mamma... Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad...:)

nej, nu måste jag sova... Ska jobbar 10 timmar imorgon så måste vara utvilad....



Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

:)) du måste uppdatera oftare så vi som inte bor i närheten av dig vet att du lever. Många miljoner kramar och en puss på kinden

2009-03-04 @ 08:30:09
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0