<3SATC, pynt och mys.

Har varit ute i snön och gått. Det va inte så kallt som jag hade hoppats bara blåsigt.
Det va mysigt att få lite snö på sig åndå.

Nu har jag tagit en varm dusch och kollar på "SATC" sesong 6.
Blir bara o ligga i sängen och mysa nu.

Va ju på öb och köpte ljus så har börjat dekorera lite.
Jag hatar typsikt julpynt så jag gör det bara lite flickigt och mysigt.

Sidenband, pärlor och rosa ljus som luktar roser och jordgubbar.:D

När jag höll på och dekorera lite så börjar jag mer och mer störa mig på att det saknas gardiner.
Innan har jag inte bryt mig för har haft så fullt med att packa upp, sök in till skolan, söka jobb.
Det stör ju inte mig längre men nu gör mina gardinlösa fönster det.
Jag har gardiner och gardinstänger men inga hackar och glömmer ALLTID köpa de.
Måste komma ihåg det nästa gång.

Jaja, nu blir det mys.

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Mjaaa jag försökte fixa smileys till bloggen men de blev bara skit med alltihopa :P



Man vill ju inte betala så mycket när man kan få en finare och billigare lägenhet i sverige men de är Henke som får bestämma hur vi ska göra, han vet vad jag tycker iaf så!



Hehe är de inte lite tidigt med julpynt? :D borde också städa, men de känns som att man inte gör annat så de får se ut som de gör just nu = Henkes kläder överallt, sånt kan han faktiskt göra själv även om han jobbar.



:P de gör dom alltid, men man vet att dom innerst inne vill ha något!

2009-11-05 @ 15:50:38
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0