Americans next top model, serier och jobb.

Idag har det varit en sjuk dag. Har varit helt seg. Diskat som vanligt och städat.
Har kollat på massa serier idag.
Två avsnitt av desperate housewives, två Top model, ett avsnitt av the vampire diaries.
Det som återstår att se idag är Dexter och Ugly Betty men det kanske får vänta tills imorgon.

Wie, jobbet ringde idag. Har fått 2 nya arbetspass, ena är på 11 timmar och andra är på 13 timmar.
Hehe, lite nervös redan. Min första natt är på söndag. Jag som senast igår undrade om jag skulle få några timmar denna månaden.
På måndag är det möte och då får jag veta hur det blir med timmar under julen.
Hoppas jag får några timmar.

Sökte in till skolan idag eller jag ska skicka in dem imorgon. Fick hjälp av skolan att skriva ansökan.
Så blir bara 3 kurser närsta år för mig men kommer ändå upp i 400 poäng så man kan ta lån. Ser fram emot det och kommer nog garanterat in.

Jaja, nu är lillebror i tele och väntar så jag säger hej så länge..

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0