ÄNTLIGEN...:D

Så, nu har jag varit nere i centrum och lagt skolansökningen på lådan.
Det ända man kan göra nu är att leka vänta-leken tills man får svar.
Brorsan fick hålla mig sällskap i telefonen under min promenix till el-affäro.
Sak ju göra Taco-paj idag och saknade några viktiga ingredienser som:
gräddfil, salsasås, majs och tomater.:D
Det ska bli muma kan jag lova. Ska sätta igång med den om 2 ½ timme så den är nybakad när gubben kommer hem. Super-hemmafrun..

Mickes syrra ringde nyligen. Hon kände sig lite seg p.g.a. svinninfluensan vaxinet.
Ska träffa henne snart hoppas jag. Super go tjej verkligen och hennes dotter hanna är hur söt som helst.:D
Ser fram emot de.

När jag va ute och gick så såg jag att det fanns en polis-skylt mitt på en överbomad dörr. såg helt mysko ut.
Ursäkta den dåliga bilden dock. Kass kamera och kasst ljus.


Nej, nu ska jag mysa framför tvn.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0