Arbetsintervju.

För ungerfär två veckor sen vad dert meningen att jag skulle gå på en arbetsintervju för ett nattskift som personlig assitent men va tvungen att avboka det p.g.a. att jag hade arbetspass då.
Vi skulle omboka tid men fick inte nån ny tid så platsen va förmodligen tagen tänkte jag.
När jag höll på o laga mat fick jag beskedd om att en av platserna inte va tagna så idag kl.9.10 har jag min arbetsintervju. Jag är jätte nervös.
Sitter och läser igenom några sjukdommar just nu för att uppdatera mig.
Man vet ju ofta lite grundläggande om de flesta sjukdommar/hjärnskador men kan vara bra o vet lite mer.
Så nu har jag läst om epilepsi och cerebral pares.

Men detta kommer nog gå så fint så. Hoppas bara att mamman jag ska ha intervjuenn med är trevlig.

Dags att göra sig helt iordning och sen vandra ner till arbetsförmedlingen för det är där intervjuen äger rum.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0