Återförening.

Igår skrev en av mina bästa vänner Gela på msn att hon har flyttat tillbaka till Sthlm.
Jag blev så glad. Ska träffa henne idag någon stanns i stan kl.13.00.
När jag har gjort mig iordning, ätit frukost och fått i mig morgonkaffet slår jag henne en pling så vi kan ta hand om detaljerna. Det var över 1 år sen jag såg henne sist, i slutet av juli.
Jag flyttade till Norge och hon flyttade tillbaka till Skåne.
Hon han letat efter en lägenhet ett bra tag nu men det har varit brist på 2:a handslägenheter i stan men nu har hon fått en.:D
Äntligen har jag en tjejkompis jag kan festa, shoppa och snacka tjejsnack med i Sthlm. Vi har samma sjuka humor och båda älskar kameran. Jag har ju mest killkompisar och denna staden är det bara killkompisar som bor.

Haha, detta ser värre ut än vad det är. Vi fular oss i hissen på vårat gamla jobb.:D

Dags för frukost och ansiket ska sättas på plats.
Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0