Biggest loser, The Simpsons etc...

Jag har varit vaken sen älsklingen åkte till jobbet vid 5.50.
Tänkte att det inte var någon idé att somna om eftersom jag måste ta en powernap vid 14.00 så jag kan hålla mig vaken under natten.

Min morgon har börjat likadan som alla mina mådagar.
Tankar hem alla serier (de jag följer) som vissats igårkväll i USA.
The Simpsons, American dad, family guy (JA, jag älskar tecknat. hehe) etc.

Så nu har jag mest slötid och tänkte på om man skulle se på en "realityshow" och tankade hem "Biggest loser".
Har sett första avsnittet på sesong 8 och blir ytligare inspirerad att sätta igång med träningen (men jag kommer med massa undanflyckter) och komma iform.
Jag har en gång i tiden gått ner ca 33/35 kilo. Gick upp ca 5 kilo de senaste 2 ½ åren och vill inte att det ska fortsätta uppåt. Man kan inte leva på gamla meriter hur länge som helst och låta viljestyrkan slippa ur händerna
och helt plötsligt väger jag 90 kg+ igen. NEJ TACK..:D

När min första "normala" lön kommer i december blir mitt gymkort första prioritering. Jag är ca 165 lång och väger 62,5 kg med ett BMI på 23 kg/m. Mitt nyårslöfte (lite tidigt att bestämma nu men jag tänker börja innan jul) är att gå ner till 55 kg innan nästa nyår och få ett BMI på 20,2 kg/m. Det viktigaste är inte att bara gå ner utan hålla vikten.

Gooooo Maria..:D

Haha, nog med tjat om min vikt och min kropp.

Är inte nervös ännu inför natten men det kommer väl sen..

Ha en mysig dag..

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Det kommer du klara galant gumman :))

vill också träna, men gymkort är fan svindyrt här och man kan bara teckna för ett år :( sjukt!

2009-11-23 @ 12:39:48
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0