Chokladmys och bokmys.

Nu har min tysta del av natten börjat.
Min brukare är i sängs och jag ska bara hålla örona öppna ifall det skulle var anått speciellt.
Ska underhålla mig med andra boken "Sveket" i serien "House of night".
Äta choklad med Havssalt. Har tänkt att det kunde få bli en tradition när jag jobbar natt hos denna brukaren eftersom det är så sällan kommer jag ju inte bli fet.:D haha

Älsklingen skulle lägga sig tidigt idag men han fasnade vid datorn och spelade.
Känns skönt att han passar på att spela massa när jag inte är hemma så får jag lite mer mystime när jag kommer hem.
Jag har svårt att sova när jag inte är hemma i våran säng och har min gos mysiga armar runt mig.

Tur så har jag laptopen med massa serier och en bok som underhållning om jag inte skulle lyckas somna.



Sov gott alla söta läsare.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0