Död mobil, Lön, pizza och massa sömn.

AHH, min dumma Sony Ericsson w910i har sagt hejdå för alltid nu.
Vissa knappar har slutat att funka. Självklart de viktigaste av alla med.
Svara-, lägga på-, C- och valknappen har lagt av helt och hållet.
Så nu har sitter jag med Älsklingens gamla HTC-mobil och den är ingen favorit. Vill inte köpa en ny mobil på ett tag p.g.a. att jag kan uppdatera mitt abonnemang och ta med en ny mobil i februari.
Undra om jag kan ta Sony Ericsson Saito då?:D

Har varit en sjukt lugn natt.:D
Igen att göra nästa. Grabben sov hela natten och vaknade inte ens när jag va inne och fixade mat och vände på honom. Det behövde han.:D
Min natt kommer vara ensam eftersom mina introdutions nätter är slut. Så mycket ansvar på en gång.
Inte många timmar kvar nu.
Kom hem vid 8.00 och slockande på en gång. SOV LÄNGE.:D Vaknade upp vid 16.00.:D Såååå skönt kan jag lova.
Behöver all energi jag kan.

Innan jobbet ska jag in till Ica och köpa med mig COLA. Måste ha koffin under natten. Igår natt va jag nära på att somna några gånger (bara nickade till lite) mellan 4.00-6.30. Självklart gjorde jag inte de.

Just det. LÖNING ju..:D
Första lönen kom idag. En sak som va lite sådär va att de hade glömt att dra skatt så det dras lite extra nästa månad. Tur att lönen är mycket högre nästa månad än denna. Fick lite extra denna månaden och det behövdes.
Så imorgon på min lediga dag ska jag till stan hade jag tänkt (om jag orkar och om jag inte vaknar för sent på dagen).

God natt allihopa.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0