Gymkort på sats, nattpass och brorsan på besök.

Jag ringde till sats i Märsta för att ta reda på priser etc. Som jag har sagt innan vill jag börja gymma.
Snacka om att det bara bli dyrare och dyrare att gymma. Sammanlagt med medlemsavgift + måladsbelopet + startavgift blev det 1350 kr.
Har inte råd att lägga ut det nu.
Det blir inget gymkort till mig fören efter nyår.
Bättre att fixa det när man har fått lite ordning på ekonomin.

Min första natt gick jätte bra. Lugnt va det.
Va helt ensam i natt och jag tycker jag klarade det GALANT.:D
Hehe, jag tror jag är lite stressad med två "nya" jobb för nerven under mitt högra öga har hållt på att dra ihop sig hela tiden sen igår kväll.
Min kropp kommer nog att lugna ner sig när jag har lärt mig mina två jobb bättre, deklarationen är klar, jag vet hur det blir med skolan och ekonomin är stabil.

Väntar på att få beskedd om min deklaration för 2008.
Eftersom jag flyttade ut ur Sverige mitten av det året så skulle det ta mycket längre tid att få reda på om jag blir återbetlningsskyldig eller får pengar tillbaka.
Jag deklarerade direkt  på internet när jag fick deklarationspappret och kommer få beskeddet runt 2 December.
Får hoppas att jag inte behöver betala tillbaka nått.

Nu till det ROLIGA..:D
Ska snart beställa biljetter... Glad
Jag fick de prelimenära schemat för december nu med. Så ska sitta och kolla igenom det och se hur det ser ut.
Om jag måste ändra något.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0