Heres our family guy.

Har varit och badat idag.
Jag och min jobbarkompis funderar på att ha ett Family guy maraton.
Har sett alla avsnitt och har alla på datorn men det skulle vara kul att glo igenom alla sesonger från start till slut.
Käka chips och bara garva igenom allt med några roliga människor.
Funderar om jag ska se om det finns någon mer som skulle vara intresserade.
Har några killpolare som älskar Family Guy och säkert skulle vara sugna.
Kanske får ta det när brorsan är på besök så har vi nått kul att göra.:D


Aj aj aj, bultar och bankar i huvudet. Fick huvudvärk. Ipren får komma och hälsa på i min mage.:D

Hmm, Vad ska man käka idag då?
Får tänka lite på det.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0