Hoppa hopprep

Idag har jag storstädat lägenheten och avslutade allt med så bakade jag en sockerkaka..:D Så ska man frosa.
Hehe, skulldkänslor får man lätt efteråt.:D

Min lillebror get hocked på att hoppa hopprep. Han tyckte jag skulle börja med det.:D
Ska nog sätta igång med det. Gillade ju alltid att hoppa rep när jag va liten och det är ju bra kondition.
Passa mig bra med tanke på att det inte belastar knäna, ryggen och lederna i största allmänhet lika mycket som när man springer.

Blir att köpa hopprep snart.:D


Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Hihi taaaack :D är verkligen ovant, men samtidigt så himla kul man kan ha med smink ibland hihi.



Ohh sockerkaka, NOM NOM :D

Hoppas de snöar snart :) stället för regnar, slipper man bli så himla blöt!



2009-11-10 @ 17:46:19
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0