HOST HOST!!

Flås och host.
Sprang till pendeltåget efter jobbet. Jag slutade 17.00 och tåget gick 17.05. Det tar väl 7 minuter att gå så det va bara att sätta benen på ryggen att springa. Inte så lätt när man hade en väska full med badkläder hängande på sin axel.:D
Jag hann percis. Tåget kom in på perongen när jag kom igenom dörrarna.
Fullt på tåget som tur så fanns det en plats till mig.:)
Boken åkte fram och jag försökte läsa så gott jag kunde mellan allt hostande och flåsande.

Det vart inget bad idag tyvärr eller jag klagar inte. Va inte på humör när jag kom fram till jobbet.
Kände mig hängig. Vet inte varför. Kan det vara p.g.a vädret?
Hehe, på tal om vädret så kom det MINI mini små snöflingor idag när jag va påväg till Ica på jobbadet.
Mysigt värre. Jobbdagen idag gick bra i allafall.

Nu sitter killen och kollar efter biljetter till 2012. Får se hur det blir med det. Verkar som man inte kan reservera platser inför imorgon.:(
Min typiska tur. Jag har ledig hela 24 timmar (14.00 lördag-14.00 söndag) denna helgen så såg fram emot att gå på bio. Vi märker hur det blir med den saken.


Hur har eran dag varit då?

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0