Inredning i vardagsrummet.

Varit och handlat mat för 700 spänn idag.
Vart inte så mycket för nästan alla kryddor hade tagit slut.
Blev tre påsar mat. Det viktigaste de vill säga.:D

Just de. Har köpt min lillebrors biljetter nu.
No turning back broh.:D
Sitter och planerar lite för julen, vad man ska hitta på.
Funderar på att åka runt lite i tunnelbanan, pendeltåg och bussar för att visa han runt så kanske vi båda lär oss vart de olika ställena heter.
Han ska ju göra lumpen i maj utanför Väster hanninge och vill veta hur man tar sig dit.

Har satt up min underbara lampa som jag inte har haft uppe sen jag flyttade från Filipstad.
Ett litet problem bara.... Det är fel kabel så jag måste köpa ny slad och massa annat så den går att använda.
Min drömlampa. Jag tycker den är sjukt snygg och passa bra in i lägenheten.

Lite dålig bild men den är så vacker.:D
Nu vill jag att den ska funka..
Det ända som fattas sen är mina gardiner och ett nytt soffbord sen är lägenheten sååå fin.:D
Funderar på om jag ska dekorera mitt vardagsrum i Svart, vitt och lila.
Tror det skulle bli fint.

Nu ska jag nog fixa nått käk..

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0