Jobba natt. Surfa och choklad.

Snart ska jag iväg och jobba min första natt.
Börjar kl. 13.00 och slutar kl.8.00 dagen efter. Kommer vara helt slut.
Jag har iofs sovande natt men är inte så lätt att sova på ett nytt ställe.
Datorn, mobila bredband och en bok hänger med så jag har nått att gör om jag inte skulle kunna somna.
Har packat allt jag behöver. Sängkläder är med och kvällsmat och frukost.
Har även med mig en "Lindt excellence" med havs salt. Nam nam. den va sjukt god.
Kanske får lite extra energi ikväll medn hjälp av den.
Jag som är helt slut redan hur kommer det gå då?:D

Hehe, när jag kommer hem imorgon kl. 9.00 så ska jag åka tillbaka till jobbet kl. 15.00 för ett personalmöte.

Oj, har glömt berätta hur det gick igår när jag gick skugg.
Jag tyckte det gick jätte bra. Så go kille verkligen. Kan inte berätta så mycket mer. Tar tystnadsplikt väldigt seriöst. Det ända jag kan säga är att jag vill ha det jobbet.:D

Nej, nu ska datorn ner i väska.

Pussar och god dag.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0