Lagar mat till en hel arme.

Älsklingen satte 2 kg köttfärs på tining igårkväll och det betyder att man inte kan frysa in det igen så jag har lagat mat till en hel arme nu.
Blev hemmagjorda biffar (6 st), (36 stora) köttbullar och ikväll ska vi äta tacopaj.:D

Jag har en förkärlek för allt som har med tacos att göra.
Tacopaj och tacos självklart är en av mina favoriträtter.
Jag vet, simpelt men man kan göra så mycket olika såser och varijera med grönsaker.

Gud va tråkig min blogg har blivit då.
Har skrivtorka. Helt fantasilös just nu.
Nu när jag jobbar känns det som att jag aldrig hinner skriva ner något kul.
Händer inte så mycket på jobbet som jag får ta upp (tystnadsplikten är hård).
Som sakt så skriver jag inte så mycket kul längre och utöver jobbet är jag väldigt sliten men det kommer väl tillbaka snart.

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Cuongphan

Haha jo, den är bra men ändå inte så bra för psyket.. :S Jag är 100% säker på att det spökar i mitt rum (ditt gamla..).. ;) Hör en massa ljud ibland så blir ganska rädd :S

2009-11-18 @ 16:49:06
URL: http://cuongphan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0