Ledig ledig ledig......!!!!

Gud va skönt. jag fick min lediga dag.
Ingen som har ring tidigt och frågat om jag kan hoppa in extra och jobba.
Det är bara en sak som är tråkig.
Inget fint väder självklart.
Trist.
En sak som är bra med skitväder är att man inte behöver tviga sig ut den ända lediga dagenm på länge.
Softis dag.
Visst, jag ska städa lite och kanske baka bröd men annars blir det lugnt.:D

Hmm, ska man börja med julstädningen redan nu kanske så man slipper allt bökande i början av julen?
Det märker vi när jag väl börjat. Kan ju lätt bli så att när jag väl är igång och städar så kan jag inte sluta.

Pussar och godmorgon.
Ha en mysig söndag.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0