Lets go work work!!

Kom hem för några minuter sen.
Hade planer på att ta bussen hem men blev inte så.
Tänkte inte på att det var söndag och bussarna går inte som på vardagar.
Hehe, gissa vem som fick beröd efter sin 3:dje dag?
Moi. Min arbetskollega pratade med min chef och hade sagt:
"SNÄLLA, kan inte hon få jobba dag.."
Känns rätt bra att dem vill jobba med mig.:D
I december får jag jobba mycket för dem behöver mig både dag och natt även om jag igentligen är nattpersonal.
Money money i december..:D
I november kommer jag i allafall få 20 timmar natt introdution så blir lite extra i december.
Så det blir nog lite över innan jul.

Nu ska jag gå och ta mig en dusch..

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0