Lugn och ro.

HMMMMM, dumma dator som backar när man försöker sudda. Jag hade nästan skrivit en hel A-4 som jag bara skulle avsluta med en puss så råkade jag trycka "Backspace" så gick den tillbaka till andra sidan och allt försvann.:(
Ja, får börja om.

Det är ca 1 timme kvar innan Micke kommer hem och 2 timmar kvar innan jag ska ringa och boka tid för att gå på mitt "intervju-pass". Kan man kalla det så? När det inte är en introdution eller en intevju utan nått mitt emellan.
Ja, det får heta så. Är nervös inför det. Jag är nervös inför alla nya saker jag gör men det är bara kul nervositet.
Får jag detta jobbet så är min jul räddad. Då kan man äntligen sätta igång och köpa julklappar på riktigt.
Har inte köpt en ända ännu och jag brukar va rätt tidig med de.

Nu sitter jag med fötterna i ett varmt fotbad och tar det lugnt och lyssnar på lugnande musik på youtube.
Skönt med lite lugn och ro men jag är inte så glad i tystnad och mörker.
Tack att det finns musik och lampor :)..
Idag har "Sex and the city" sesong fem hållt mig sällskap hela dagen.
Har varit kul och mysigt men hade varit bättre om man inte kollat på det själv.

ÄNTLINGEN funkar Comviq igen. Ska ringa syrran och brorsan snart och uppdatera dem med allt.
Har ju inte kunnat ringa brorsan ännu så får göra de. Han kommer bli glad för min skulle. Som syrran sa efter min intevju när jag berättade hur det hade gått: "Det är så man ska ta hand om dem" .

Hmm, funderar på om jag ska ta upp fötterna ut badet och göra nått vettigt eller om jag bara ska tömma ut vattnet och fylla på en ny hink med varmvatten och "citron-badsalt".

Nej, nu ska jag ringa brorsan.

Hur har ni haft det idag?

Pussar<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0