Matlagning hela dagen.

Har haft fullt upp. Tinade så mycket köttfärs idag att jag va ju tvungen att använda allt.
Inte så bra att tina kött och frysa ner det igen så.
Har gjort biffar, Köttfärssås och spagetti och tacopaj.
Ska bara vänta tills Micke kommer hem innan pajen ska in en sista gång i ugnen.
SÅÅÅÅ hungrig nu. Blir inte bättre av att jag kollar på "Hells kitchen" heller.:D

Micke blev kvar längre på jobbet. De skulle ta hand om allt koppar som ska säljas idag så blir lite pengar imorgon.

Just de, fick ett samtal om intervju som personlig assistent nattskift. Hoppas det går bra imorgon.
Verkar gå rätt bra för mig nu men ska nog vänta ett tag för alla vet ju hur det brukar gå när allt känns för bra...
Jag menar att nått måste ju gå åt helvete snart.

En mysig kall dag verkligen. Gud va mörkt det är redan.

Nej, nu åker pajen in i ugnen. Orkar inte vänta längre.:D

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0