Min mardröm en trött dag.

Efter att jag varit på jobbet i 19 timmar med bara 3 timmars sömn så längtade jag hem sååå mycket och jag hörde min säng skrika efter mig hela vägen till Sollentuna.
Resan på pendeltåget gick jätte bra. När jag skulle hoppa in i bussen som tar ca 7 minuter så hoppade det in 2 klasser med 7 åringar in i bussen och när man har jobbat så många timmar och man har ont i ryggen och är helt slut så kvittar det hur mycket man än älskar barn för det är ett helvete att lyssna på 40-50 7-åringar tjata i kör under en 10 minuter resa (som det blev p.g.a. att bussen va så fulld.). Inte nog med att jag har ont i ryggen och va sjukt trött så va jag sjukt hungrig och alla som känner mig vet hur grinig jag blir utan man i magen.:D

Jaja, kom hem vid 8.40 på morgonen och fixade lite att äta och la mig i sängen. Vaknade upp igen vid 12. GUD SÅ SKÖNT.
Om 30 minuter ska jag tillbaka till jobbet för ett möte som avslutas på Kinaresturang (jobbet bjuder så jag klagar inte). Ihhh, just det. Idag ska jag få veta hur det gick när jag gick skugga i lördags. Ska nog be dem ringa upp mig efter mötet. Känns lite dumt att smita ut under själva mötet.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0