Ny film igen.

Jajamen, så ligger det till. Igår kväll blev det mys framför tv.
Såg en ny film igen som sagt.

"The tournament".
"Vart sjunde år i en liten engelsk by arrangeras en speciell turnering kallas "The tournament". Ingen vet något om det. Ingen kommer någonsin få veta något. Men det sker - och det är dödlig! Turneringen samlar de 30 bästa kontrakt mördare från hela världen till en blodig konkurrens när det gäller att utrota varandra som moderna gladiatorer i staden som ovetande bakgrunden."

Jag gillade denna filmen big time men det kan ju vara för att jag har lite speciell film smak. Gillar filmer när det händer saker hela tiden. Det som är bra med denna filmen är att det inte är nån tänkar film så man kan gärna se den sent på natten och ändå fatta handligen även om ma ligget halvt död vid soffan.
Det är ju en action film och jag skulle tro att det är en film mest för killar än för tjejer. Mycket blod och ingen kärlek.

Jag har sett bättre filmer men denna rekommenderas en slö dag när man vill bli lite underhållen men inte orkar tänka för mycket.:D



Enjoy.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0