Nyvaken....

Ville ligga kvar i sängen med min älskling.
Första gången jag ska till jobbet tidigt när han ska vara hemma.
...och jag är mitt emellan pigg och super trött.
Har i allafall sovit 5-6 timmar. Sitter och dricker tea och har precis ätit frukost.
Jag vet, jätte tidig frukost men måste få mig nått innan jag går till jobbet annars har man en riktigt grinig och ofokuserad tjej som ska försöka lära sig ett jobb. Lycka till.:D

Jag har drömt något i natt men eftersom jag gick upp rätt fort så försvann alla tankar på vad jag drömde och glömde bort det helt. Tror det hade med vampyrer att göra.
Kommer nog på det när jag sitter på bussen till jobbet.

På tal om resan till jobbet. Jag måste vara lite konstig för jag ÄLSKAR att ha en bra bit till jobbet helst så man kan sitta på buss eller pendeltåget ett tag.
Behöver lite resetid för att hinna vakna riktigt till liv.
Men nu ligger ju jobbet i märsta och jag får hela 8 minuter på bussen.
Och jag har hela 33 minuter på mig att gå till jobbet från Märsta centurm så jag får gå VÄLDIGT sagta med tanke på hur nära det ligger. En extra promenad på morgonen.:D
Bättre än inget.:D

Nu blir det att sätta på ansiktet och sen läsa lite innan jag beger mig iväg.

Hoppas ni har sovit gott.

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: City

Godmorgon vännen =)

2009-11-14 @ 06:37:26
URL: http://gatc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0