Partner är inte så oskyldiga heller.

För nån dag sen satte en kille som snart ska bli pappa och nyligen gift sig flörta med mig.
Jag blev riktigt förbanad och han förstod inte varför.
Han flörtade inte med mig för att det är dåligt i deras förhållande utan för att han inte hade nått o göra.
Sjuka killar kan vara. Jävla idioter det finns.

När killar gör sånt här så blir man ju själv lite osäker och så ska det ju inte behöva vara.
Hur tänker en kille som gör nått sånt. Jag hade blivit sjukt ledsen om min kille gick och flörtade med massa tjejer irl eller via internet. Vad vinner man på att göra sånt?

GRRR. ARG...

Nej, nu ska jag och min sura nuna lägga mig o sova..

Pussar och god natt..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0