Skolkartaloger

Hehe, sitter och kollar igenom massa skolkartaloger från högstadiet och gymnasiet.
Suckar. Tråkigt att dem korten jag blev bra på va i 8:an och 2:a året på gymnasiet och just de kartalogerna är borta.:(
Och självkart ska dem kartalogerna där jag va ca 30 kilomera och kraftigt överviktig finnas kvar. Min vanliga tur. haha. Jag har verkligen förändrats en massa genom alla åren.
När jag åker "hem" till Gnosjö är det knappt en ända som känner igen mig. Alla kollar konstigt som om jag vorre från en annan planet. Rätt skönt faktiskt.

Nu har gos legat och sovit i hela 2 timmar. Ser rätt mysigt ut men jag är pigg så sängen och värmen får vänta ett tag.

Sitter och räknar timmar och fundera på hur mycket jag kommer få i lön denna månaden och vad man kan göra. Kan man börja köpa julklappar eller får det vänta. Jag älskar att ge bort presenter och älskar att göra folk glada.:D

Hehe, fick en kul sak av en killkompis via msn just nu. Ni kanske inte tycker det är kul men det gjorde jag:D
"Last night, after I thought all of the trick-or-treaters were gone, a boy of about 14 years of age came to my house. He was dressed all in red. Instead of saying 'trick-or-treat', he said 'I'm your period, sorry I'm late.' He got my last jumbo bag of candy, and he restored all of my faith in his generation."


Natti natti.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0