Snart är de lördag igen.

Jobbet väntar. Jobb, jobb, jobb och mer jobb.
Fått timmarna planerade för december nu. Får minst 88 timmar på ena jobbet och 31 timmar på andra.
Jobbar på julafton och juldagen. Har INGET emot det eftersom jag ska vara hemma i december.
Lillbrorsan kommer hit den 21 december och åker hem den 5 januari så vi får tid att fira jul i mellandagarna.
Han är ju vuxen och har inget emot de.. Eller hur Hung?:D



Gud va händelserik min blogg har varit de senaste dagarna... Eller kanske inte.
Jag har inte gjort något annat än att jobbat den senaste veckan.

Fundera på att gå på bio ikväll men vi får se hur det blir.
Vill se New moon på bio. Orkade inte stressa med att se den så fort den kom ut.
Har en känsla av att jag kommer bli besviken.
Boken är så bra och otroligt vacker.
Tro nästan det är omöjligt att få med alla känslor och tankar i filmen som gör boken så underbar.

Jaja, nu ska jag packa till badet.

Pussar och god morgon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0