Svartsjuk utan anledning.

Det är som att någon satt ett frö i mitt huvud som växer mer och mer för varje dag.
Utan anledning har jag gått och blivit svartsjuk.
Får för mig saker som inte händer.
Börjar se ner på mig själv.
Undrar vad en underbar person ser i mig.
Öppnar jag munnen kommer det bara ut fel ord.
Som det jag säger inte ens är männskligt
Känns som jag inte är värd att titta på eller att prata med.
Det som är sjukt att ingen har sagt till mig att jag är värdelös, ful, dum i huvudet men ändå känner jag mig sån.

Dumma dumma tankar.. Gå bort...
Hur får man bort såna idiottankar?

Älskar dig och vet att du inte skulle göra mig illa.


Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0