"The Cleveland show" from Family guy.

Trodde det va ett skämt först. Jag är ett stort fan av Family guy. I den senaste sesongen har dem snackat om att Cleveland hade fått en egen serie. Nu hittar jag en show som är den de prattar om.
Imorgon ska jag börja kolla på de fem första avsnitten men den får bli senare på dagen.

BTW, har fått de tre första jobbpassen fär denna veckan.
Torsdag, lördag och söndag. Ska bli spännande. Jobbar fredag, måndag och tisdag på det andra jobbet så blir ingen lugn helg inte. Gör inget, jag gick ju utanjobb i ca två månad så kan lätt joba gärnet nu.
Innan mitt "cleveland"´-marathon imorgon ska jag äta frukost hemma hos Gela. Mysigt.:D

Nu blir det natti natti.
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0