Tim Burton 9

Jag som många andra älskar Tim Burtons filmer.
Dem är så magiska, vackra, annorlunda och man blir förtrollad.
Det kommer en ny film snart som heter "9". Den handlar om världen efter "apocalypto". etc etc.
Se trailen:


Bara av de lilla jag ser på trailen gör min besviken.
Jag tycker att det ser för "bra" ut. För "mordernt". Tim Burtons filmer är oftast gjorda på ett "simpelt" sätt.
Han anväder speciella färger, grått, orange, brunt, grönt m.fl. och det gör dem så mystiska och vackra.
Jag hoppas att jag blir glatt överraskad när den kommer ut på bio.
För som sagt har jag alltid ÄLSKAT alla filmer från Tim Burton.
Allt från "Edward scissorhands" till "Corpse brid" har varit magiskt.:D

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0