Tomma dagar tomma nätter.

Förlåt.
Jag vet att jag är tråkig med mina negativa inlägg men det är svårt att gå i vitt när man känner sig blue.
Kom hem från föreläsningen om "hjärnan och funktionshinder".
Väldigt intressant föreläsning.
Ska ändar mina vanor.
Jag stressar för mycket.
Blev lite rädd när man fick veta hur hjärna kan reagera på för mycket stressande.
Går man in i väggen tar det MINST ett år för hjärnan att reparera problemen.
Inte sugen på det inte.
Behöver göra lite mer roliga saker.

Killen ligger och sover.
Jag har hållit honom vaken i natt.:(
Ja, jag är en elak flickvän som tar upp saker hela tiden.
Förstör mer än vad jag borde.
Han ska få sova nu och jag ska vara så tyst så tyst.
Bättre att låta han sova så han orkar med arbetsdagarna.

Jag älskar honom så sjukt mycket.<3

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0