En mysig start på dagen...

Fick sova ut idag och det va så skönt.
Så nu har jag haft en liten mysmorgogon framför tv.
Ätit mannagrynsgröt (eller som jag sa när jag va liten mammamysgröt) och druckit kaffe.
Kollade på 2 avsnitt av Vampire diaries och äntligen börjar denna serien bli bättre.:D
Innan visste jag inte om jag skulle tycka om serien eller inte men nu börjar det bli lite klös i.

Ingen sol idag heller. Hösten har kommit på riktigt. Fina färgade löv på träden och på marken.
Man ska inte klaga. Vi är lyckligt lottade som har fyra årstider och få se naturens vackra fenomen.
Jag älskar sommar och vår men om vi inte hade haft vinter och höst skulle jag inte uppskatta sommaren lika mycket som jag gör nu.



Hehe, ser inte lika gott ut som det är.. Dum kamera som är dålig.:D

Jaja, nog med tjat. Hoppas ni har en lika mysig start på morgonen som jag har.:)

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0