Falun och bebisen:D

Sitter i bilen nu påväg till Falun och jag funderar på om jag ska äta upp min systerdotter.
Hon är så sjukt liten och söt att det inte finns.:D
Hehe, hon vart jätte ledsen när jag höll henne först. Va ju inte ovant o vara hos sin moster för första gången.
Nu ligger hon och sover i framsättet och den andra systerdottren sitter bredvid och kollar på film.
Undra vad min gubbe gör nu. Han sitter nog och spelar.
Skönt att han får lite tid för sig själv med och att jag får vara omringad av mina favvotjejer. Syrran, michelle och Melizza.
Det ska bli kul och träffa syrran igen. Ska se om hon vill vara med på ett videoinlägg senare.:D


Bebbe Michelle.:D

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara

SV. Åhhh :D hihihi. Sötnos <3

2009-10-25 @ 14:01:19
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0