Hej då Falun.

Jajamen, nu sitter man på tåget från Falun till Märsta.
Blandade känslor. Saknar gubbe där hemma men gör lite ont i hjärtat att lämna min älskade syrra och mina små systerdöttrar.
Vem ska man gosa med i soffan på morgonen nu?
Hehe, Min lillebror har sett filmer påå mig och Michelle och sa:
"Det märks att du är sugen på en bebis eller två".:D

Den biologiska klocka har väl börjat ticka. Men alla som känner mig vet att jag har sjukt bra hand om barn så jag kan säga att jag skulle bli en sjukt bra mamma. FAKTISKT.

Innan självaste resan har jag myste med Michelle och Melizza framför tv från 8.00 till 9.00 och sen gett Bebben lite välling.:D
Så sjukt söt unge. Vi har så kul med bebben. Hon skrattar hela tiden, inga ledsna minner som man inte kan fixa med en napp, välling eller lite sömn.
hehe
Men Michelle då, där nere är ju inte Markus. hahaha

Men syrran, vi ses ju snart när "tvillingarna" har börjat må bättre så man kan ge dig en riktig kram.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0