Kaffe, Americans next top model s 13 och bling bling.

Usch, har varit en lång natt. Har inte kunnat sova ordentligt. Sjukt varmt i sovrummet.
Sitter i sängen och dricker kaffe och kollar på Americans next top model 13.
Jag är helt förälskade i denna sesongen med tanke på att jag själv är 165 cm lång och ingen tjej är över 167 cm.
Min favorit denna sesongen är Nicole. Så speciellt utseende och så konstig personlighet. Lugnare tjej har jag aldrig sett i Top model. Otroligt vacker. Jag gillar henne.:D. Hoppas hon vinner.
http://www.cwtv.com/images/c/0016/cw-antm13-nicole-container_049491-b2d043-500x354.jpg

Hehe, nu fick jag massa bling bling i hela sängen, alla "kristaller" ramlade ur sin lilla låda.
Inte smidigt och pimpa naglarna och mobilen i sängen men den är ju sååå skön...:D
Min mobil behöver täckas med lite nya kristaller eftersom min mobil håller på att gå helt isär så täcker jag den med massa bling bling så det inte syns lika lätt.

Ska se om jag hinner få den klar så lägger jag in en bild på min fjortismobil.

God morgon och pussar från mig<3

Btw, har super mega träningsvärk i låren och rumpan eftergårdagens zumba.:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0