New shoes och fika med Johanna.:D

Hehe, efter många om och men har jag o älsklingen handlat mat. Gick på en hel del. Helt sjukt att man äter upp så mycket pengar igentligen.

Åkte till stan vid 14 för att träffa Johanna.:D Möte upp Johanna och hennes Kille vid Åhléns city sen bar det bara iväg runt i stan och vi hamnde på ett cafe som jag tycker är så mysigt.
Snackade en massa tjejsnack och det är verkligen skönt att snacka skit med en person som känner en innan och utan. Har känt denna tjejen sen jag va 8 år så finns inget man kan säga för att man ska bli misstolkade eller idiotförklarad.:D

Gick vidare i några butiker och jag testade ett par super söta skor som Johanna ENVISADES om att köpa till mig. Jag ville inte självklart att hon skulle spändera en massa på mig, räcket gott och väl att hon bjöd på fika men näääääääää, nu äger man ett par fina skor.
Tack i alla fall Johanna. Jag kan ju inte säga annat än att jag älskar skorna och dig med självklart.:D

Kom hem för 1 timme sen typ och har städat som en idiot och tvättat.
Nu ska jag hänga upp tvätten och sen tvätta soffkuddarna.

För mycket blixt på kortet men det får duga.

Pussar och ha en mysigt lördag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0