Paranormal activity.

Kom hem vid 18.45 igår. Gubben va otroligt glad att se mig.
Blandade känslor att komma hem igen. Jätte skönt och träffa min älsklning men jätte tråkigt att åka ifrån syrran o de små sötnosarna.:D

När jag kom hem så lagade jag och babe mat och sen kollade vi på film.
"Paranormal Activity". Blandade känslor över den filmen. Den är läskig i början men jag vet inte vad jag tycker.
De är inspelad som en hemmafilm det är väl därför den är lite läskig. Känns mer verklig på det visset.
Jag tror att man måste gilla filmer om övernaturliga fenomen för att gilla den.
Tryck på länken för att se trailen.


Ska åka till jobbet om en timme. Måste packa badkläder innan jag åker.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0